Intrebari frecvente

Cum cumpar?
Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cativa pasi simpli. Acceseaza sectiunea Ajutor la cumparaturi unde procesul de cumparare este detaliat pas cu pas accesand aceasta pagina.

Cum aflu daca un produs este disponibil in stoc?
In pagina fiecarui produs sunt afisate informatii privind stocurile disponibile. Informatiile se refera strict la stocul din depozitul propriu si sunt actualizate in timp real. In functie de disponibilitate, statusurile posibile sunt:
- in stoc - produs in stocul onstreet.
- stoc epuizat - produsul este disponibil cu pre-comanda, livrarea se efectueaza intr-un termen de 5-20 zile. Onstreet.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele comenzi ce nu pot fi onorate in acest sistem de comanda intrucat stocurile furnizorilor difera de la o zi la alta.
- nu este disponibil - produsul nu mai este disponibil in oferta furnizorului sau nu se mai produce.

Produsele sunt originale?
Ceasurile comercializate pe site-ul Onstreet.ro sunt originale, noi, si sunt livrare catre client in ambalajul original oferit de producator, cu factura fiscala si certificat de garantie. Onstreet.ro NU incurajeaza comercializarea imitatilor.

Care este politica de garantie?
Toate produsele comercializate de catre site-ul Onstreet.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare (Legea nr. 449/2003, republicata 2008). Produsele beneficiaza de planuri de garantie valabile 2 ani. Certificatele de garantie ce insotesc produsele sunt emise de SC MCA ONSTREET SRL. Acest centru de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Produsul reclamat defect in perioada de garantie este ridicat de la adresa comunicata de client de catre un curier si este redirectionat catre service. Dupa remedierea problemei produsul este livrat catre client la aceeasi adresa, cu confirmare de primire. Ridicarea si livrarea produselor sunt efectuate in conditii de gratuitate.

Pentru a reclama o deficienta a produsului comandat, aflat in perioada de garantie conform prevederilor prezentului document, trimiteti sesizarea dvs. prin email la adresa: contact@onstreet.ro. Mai multe detalii privind politica de garantie aici.

In cat timp sunt livrate produsele disponibile in stoc?
Comenzile preluate in zilele lucratoare (L-V) pana in orele 16:00 sunt livrate in ziua imediat urmatoare prin Fan Courier. Produsele sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. Pentru mai multe detalii accesati aceasta pagina.


Care este costul livrarii?

Bucuresti

Costurile de livrare in Bucuresti sunt de 16 lei prin serviciul standard sau 21 lei cu optiune de deschidere.

Restul localitatilor

Costurile de livrare in restul localitatilor sunt de 24 lei prin serviciul standard sau 29 lei cu optiune de deschidere.


Daca localitatea in care doriti sa se efectueze livrarea nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat se vor percepe km suplimentari fata de cel mai apropiat sediu Fan Courier. Costul unui km suplimentar este de 0.8 RON + TVA.
Lista completa a localitatilor din aria de acoperire Fan Courier o puteti gasi vizitand aceasta pagina.

Cum este asigurat clientul ca va primi ceea ce a comandat si ca acel produs este functional?
Fiecare produs este supus unei inspectii tehnice inainte de a fi expediat pentru a ne asigura ca functioneaza corespunzator.
Coletul va avea atasat sub documentatia de transport factura fiscala pe care se specifica ce anume contine coletul, astfel, puteti solicita aceasta documentatie curierului inainte de a efectua plata.
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu asteptarile dvs, ne puteti contacta pentru returnarea acestuia avand posibilitatea sa il inlocuiti cu un alt produs sau sa primiti rambursarea integrala a contravalorii.

Coletul se poate deschide?
Da. In pagina de finalizare a comenzii selectati optiunea - Deschid coletul la livrare.
Cost transport cu optiune de deschidere a coletului: 10 RON.

Cum se efectueaza plata?
Plata poate fi efectuata prin transfer bancar, online, cu cardul sau integral la livrare, ramburs. Plata ramburs se efectueaza in numerar, in moneda nationala (RON), la primirea coletului. Pentru mai multe detalii accesati aceasta pagina.

Care este politica de returnare?
Daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 30 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului, returnarea contravalorii acestuia sau schimbul cu un alt produs. Citeste politica de retur accesand aceasta pagina.

Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati folosind unul din numerele de contact sau prin mail la adresa: contact@onstreet.ro