Livrare

Asiguram expeditia comenzilor prin cel mai mare furnizor de servicii de curierat din Romania, Fan Courier, deservind in prezent un numar de 3,404 localitati. Livrarea se efectueaza direct la adresa indicata de catre client la plasarea comenzii.

In Bucuresti

Livrarea comenzilor in Bucuresti se efectueaza in decursul zilei in care comanda a fost finalizata si confirmata, daca finalizarea comenzii a fost efectuata pana la ora 13:00, sau in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora.

Costurile de livrare in Bucuresti sunt de 16 lei prin serviciul standard sau 21 lei cu optiune de deschidere.

In restul localitatilor

Livrarea in restul tarii se efectueaza in termen de 24 de ore (o zi lucratoare) pentru comenzile finalizate si confirmate pana la ora 16:00 si in termen de 48 de ore (doua zile lucratoare) pentru comenzile finalizate dupa aceasta ora..

Costurile de livrare in restul localitatilor sunt de 24 lei prin serviciul standard sau 29 lei cu optiune de deschidere.

Asigurarea expeditiilor

Fiecare produs este supus unei inspectii tehnice inainte de a fi expediat pentru a ne asigura ca functioneaza corespunzator si este asigurat pe perioada tranzitului. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu asteptarile dvs, ne puteti contacta pentru returnarea acestuia avand posibilitatea sa il inlocuiti cu un alt produs sau sa primiti rambursarea integrala a contravalorii.

Intrebari frecvente

Coletul se poate deschide?

Da. In pagina de finalizare a comenzii selectati optiunea - "deschid coletul la livrare".

Care este costul unui km suplimentar?

Daca localitatea in care doriti sa se efectueze livrarea nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat se vor percepe km suplimentari fata de cel mai apropiat sediu Fan Courier. Costul unui km suplimentar este de 0.8 RON + TVA.
Lista completa a localitatilor din aria de acoperire Fan Courier o puteti gasi vizitand aceasta pagina.

Expediati si catre alte tari?

Produsele comercializate de site-ul Onstreet.ro pot fi livrate in prezent doar pe teritoriul Romaniei.

Urmarire expeditie

cms-img

Pentru a urmari statusul unei expeditii vizitati aceasta pagina si introduceti numarul de expeditie (AWB) vizibil in contul dvs. de client creat pe Onstreet.ro, in sectiunea istoric comenzi.

Reclamatii si sesizari

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.